شناسهٔ خبر: 150622 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رشد چشمگیر پایانه بار بندرعباس در حوزه صدور مجوزها

رئیس پایانه بار بندرعباس از رشد 18 درصدی تعداد کل نوبت‌های ثبت شده و رشد 14 درصدی مجوزهای صادر شده این اداره در 7 ماهه نخست امسال خبر داد. رئیس پایانه بار بندرعباس از رشد ۱۸ درصدی تعداد کل نوبت‌های ثبت شده و رشد ۱۴ درصدی مجوزهای صادر شده این اداره در ۷ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجتبی مراداحمدی رئیس پایانه بار بندرعباس در خصوص گزارش رشد تعداد کل نوبت، محموله، مجوز بارگیری این اداره گفت: در مدت هفت ماهه نخست امسال با ثبت ۳۳۳.۶۵۰ نوبت‌های ثبت شده و ۳۲۲.۱۸۹ مجوزهای صادر شده به رشد ۱۸ و ۱۴ درصدی در این حوزه رسیدیم.

مراد احمدی افزود: در پایانه بار بندرعباس از نرم افزار CTM نرم افزار مدیریت فرایندهای حمل و نقلی در پایانه بار و CAPP اپلیکیشن نوبت دهی مجازی و صدور مجوز بارگیری برای محمولات خط آزاد استفاده می‌شود که هدف از راه اندازی این نرم افزار، تسریع در امور حمل و نقل و ارائه خدمات غیرحضوری در پایانه بار بندرعباس است.

رئیس پایانه بار بندرعباس در خصوص اقدامات حوزه کارت هوشمند تشریح کرد: عملکرد واحد تمدید کارت هوشمند طی هفت ماهه نخست امسال با رشد همراه بوده که به ۲.۱۳۲ مورد تمدید هوشمند راننده و ۶۸ مورد تمدید کارت هوشمند ناوگان باری رسیده است.

مراداحمدی افزود: واحد کارت سلامت ۲.۶۴۹ مورد کارت صادر کرده و دفترمشترک تشکل‌های صنفی در خصوص رسیدگی به شکایت نیز ۹۲۸ مورد پرونده مختومه را در کارنامه خود داشته است.

گفتنی است که پایانه بار بندرعباس با مساحت ۳۸ هکتار واقع درکیلومتر ۵ جاده بندرعباس – سیرجان دارای ۲۲۲ غرفه تجاری و حمل و نقلی، دارای۳۸ شرکت حمل و نقل فعال دارد.

این مجموعه دارای ۳ سالن اعلان بار، برای گروه‌های بارگیرکفی ، بغلدار چادری ، بغلدار معمولی است.