شناسهٔ خبر: 150639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازرس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد؛

ساخت راه‌های روستایی در صدر درخواست‌های مردمی از راهداری آذربایجان غربی

DH6A6225.jpg  بازرس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: بیشترین درخواست‌های مراجعان به این‌اداره کل مربوط به راه‌های روستایی، بخش حمل و نقل، حریم و درخواست اشتغال است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، امیر عشقی بازرس اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: مراجعانی که دوشنبه‌ها در محل اداره کل به دیدار مردمی مدیر کل آمده یا نماز جمعه و شهرستان‌های مختلف مدیرکل یا همکاران‌ بازرسی را ملاقات می‌کنند، بر حسب موضوع درخواستشان به معاونت‌های مربوطه در هر حوزه، معرفی می‌شوند تا به درخواست هایشان‌ رسیدگی شود.

 وی افزود: از ابتدای سال تاکنون با برپایی ۳۲ مورد میز خدمت، با عنوان دوشنبه‌ها با مردم و چهار مورد میز ارتباطات مردمی در محل مصلای نماز جمعه ارومیه و بالغ بر ۱۰ میز خدمت در حاشیه نماز جمعه شهرستان های استان، پاسخگوی بالغ بر یک هزار مراجعه کننده بودیم.

عشقی بازرسی‌های موردی و مستمر درخصوص پروژه‌های عمرانی، چگونگی اجرای آئین نامه ‌ها و دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها در واحدهای اجرایی، هماهنگی با دفتر بازرسی استانداری و اداره کل بازرسی درخصوص رسیدگی به شکایات، پیگیری و نظارت اجرای طرح میزخدمت حضوری و همکاری و هماهنگی با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در اجرای ارزیابی عملکرد سالیانه و پیگیری تا حصول نتیجه اعلام‌ کرد.