به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، امیر عشقی بازرس اداره کل راهداری وحمل ونقل جادهای آذربایجان غربی گفت: مراجعانی که دوشنبهها در محل اداره کل به دیدار مردمی مدیر کل آمده یا نماز جمعه و شهرستانهای مختلف مدیرکل یا همکاران بازرسی را ملاقات میکنند، بر حسب موضوع درخواستشان به معاونتهای مربوطه در هر حوزه، معرفی میشوند تا به درخواست هایشان رسیدگی شود.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون با برپایی ۳۲ مورد میز خدمت، با عنوان دوشنبهها با مردم و چهار مورد میز ارتباطات مردمی در محل مصلای نماز جمعه ارومیه و بالغ بر ۱۰ میز خدمت در حاشیه نماز جمعه شهرستان های استان، پاسخگوی بالغ بر یک هزار مراجعه کننده بودیم.
عشقی بازرسیهای موردی و مستمر درخصوص پروژههای عمرانی، چگونگی اجرای آئین نامه ها و دستورالعملها و بخشنامهها در واحدهای اجرایی، هماهنگی با دفتر بازرسی استانداری و اداره کل بازرسی درخصوص رسیدگی به شکایات، پیگیری و نظارت اجرای طرح میزخدمت حضوری و همکاری و هماهنگی با سازمانها و دستگاههای اجرایی در اجرای ارزیابی عملکرد سالیانه و پیگیری تا حصول نتیجه اعلام کرد.