شناسهٔ خبر: 150658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه «هنرستان سینما و تئاتر» در استان زنجان

ببینید/ وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های احداث ساختمان های دولتی استان اصفهان رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان از پیشرفت بیش از ۵۲ درصدی پروژه «هنرستان سینما و تئاتر» در شهر زنجان خبر داد.

جعفر میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، به روند ساخت پروژه «هنرستان هنرهای تجسمی دختران» در شهرک پونک شهر زنجان، گفت: این پروژه در چهار هزار و ۸۷۳ متر مربع زیر بنا در چهار طبقه با اسکلت بتن آرمه در دست ساخت است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را بیش از ۵۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت: این پروژه در مرحله اجرای نما و تاسیسات است.

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: تاکنون برای این پروژه بیش از ۲۹۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن نیز بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با تامین منابع مالی مورد نیاز ،تا آخر دولت سیزدهم قابل بهره برداری است.

میناخانی به ساخت پروژه «هنرستان سینما و تئاتر» در شهر زنجان نیز اشاره کرد و بیان داشت: زیربنای این پروژه سه هزار و ۳۷۱ متر مربع است و در مرحله اجرای نما و تاسیسات است و بیش از ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در چهار طبقه با اسکلت بتن آرمه در حال ساخت است.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را بیش از ۲۶۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با تخصیص به موقع اعتبار،عملیات اجرایی این پروژه تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان،شروع اجرای هر دو پروژه را سال ۸۸ عنوان کرد و گفت: به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیاز به مدت ۱۰ سال هر دو پروژه متوقف بود ولی از اوایل دولت سیزدهم عملیات اجرایی پروژه ها دوباره شروع شد و اعتبار مورد نیاز تخصیص یافته است.