شناسهٔ خبر: 150677 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم:

تاکید بر تخصیص اعتبار به پروژه‌های شهرستان طارم توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

طارم رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم گفت: تخصیص اعتبارتوسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به پروژه محور بناب به منجیل و کتابخانه عمومی آببر روند عملیات اجرایی پروژه‌ها را تسریع می‌کند.

سید غفور شفیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با اشاره به بازدیدی که روز یکشنبه توسط احمد خداوردی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، خلیل قاسملو معاون برنامه‌ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سید احمد خلیلی سرپرست توسعه و ساخت اداره کل راه و شهرسازی از پروژه احداث راه اصلی بناب - منجیل و کتابخانه آببر عمومی انجام گرفت، گفت: با توجه به سفر دور دوم رئیس جمهور به استان زنجان این بازدید برای تخصیص اعتبار انجام گرفت.  

وی اظهار کرد: تخصیص اعتبار برای پروژه محور بناب به منجیل از مطالبات مهم پیمانکاراست و امیدواریم این سفر برکات خوبی برای شهرستان طارم داشته باشد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم گفت: همچنین درصورت تخصیص اعتبار به پروژه  کتابخانه عمومی آببر این پروژه دهه فجر به مرحله بهره برداری می‌رسد.   

شفیعی تاکید کرد: تخصیص اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه به پروژه محور بناب به منجیل و کتابخانه عمومی آببر باعث سرعت گرفتن عملیات اجرایی پروژه‌ها می‌شود.