شناسهٔ خبر: 150682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به مناسبت هفته بسیج

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با صدور پیامی آغاز هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دلاور صمیمانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران  با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دلاور صمیمانه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل تمامی حوادث ، تهدیدات و ناملایماتی است که به جامعه شور ، نشاط و حیات می بخشد.

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. یادگاران شجره طیبه ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد که نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه جانبه آن پیر فرزانه بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی و به ویژه شهدای گرانقدر مدافع حرم ، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریا دل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را در راستای منویات مقام معظم رهبری برای همگان مسالت می نمایم.