شناسهٔ خبر: 150699 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد؛

۵۴ مورد ریزش در محورهای کرمانشاه به دلیل بارندگی

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از وقوع ۵۴ مورد ریزش در محورهای استان در پی بارش های اخیر خبر داد و گفت: گردنه "تته" نیز به صورت موقت بسته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) فریبرز کرمی، با اشاره به آغاز بارش‌ از اواخر روز گذشته (۲۸ آبان) در نواحی مختلف استان، گفت: این بارش‌ها باعث ریزش در برخی محورهای استان خصوصا منطقه اورامانات شد.

وی از وقوع ۲۰ مورد ریزش در محور روانسر به پاوه، ۱۴ مورد در محور جوانرود، شش مورد در محورهای پاوه، شش مورد در ثلاث باباجانی، دو مورد در گیلانغرب، دو مورد در سرپل ذهاب و چهار مورد در دالاهو خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در تمام محورهای دارای بارش پای کار هستند، خاطرنشان کرد: ریزش برداری در همه محورها انجام شده و در هیچ محوری اکنون انسداد نداریم.

کرمی همچنین از وقوع ریزش پل ارتباطی محور گیلانغرب به سومار به نام پل " چم سورک" نیز خبر داد و گفت: مسیر جایگزین برای تردد خودروها در این محور در نظر گرفته شده است.

وی به وقوع مه غلیظ، برف و کولاک در گردنه "تته" در محور پاوه به مریوان اشاره کرد و گفت: به دلیل اختلال در دید، تردد به صورت موقت در این محور ممنوع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اعلام آمادگی ۴۵۰ نیروی راهداری در قالب ۴۶ راهدارخانه استان تا پایان فصل بارندگی، از رانندگان خواست در شرایط بارندگی شدید از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت اجبار به تردد، به دلیل لغزندگی محورها سرعت مطمئنه را رعایت کنند.