شناسهٔ خبر: 150708 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد بیش از ۲۰ میلیون خودرو از محورهای خوزستان

تردد خودروها رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای آبان تا کنون ۲۰ میلیون و ۹۱۷هزار و ۱۳۰ تردد خودرو در محورهای خوزستان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محسن کجباف رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: از ابتدای آبان ماه سال جاری تا کنون بیست میلیون و ۹۱۷هزار و ۱۳۰ تردد خوردو در محورهای استان خوزستان ثبت سده است که این میزان نسبت به مدت مشابه ماه قبل افزایش یک درصدی داشته است.

وی افزود: در همین بازه زمانی ماشین‌های سنگین در محوره‌های خوزستان سه میلیون و ۶۲۴ هزار و ۴۷۱ تردد ثبت شده است که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه در ماه قبل ۶ درصد افزایش یافته است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از یکم تا ۲۶ آبان ماه ۱۵ هزار و۵۶۴ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار شده است.

کجباف بیان کرد: سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است در تلاش هستیم با روند رو به رشد در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم شود تا به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شود.

وی افزود: از ابتدای آبان ماه سال جاری تا کنون شهروندان خوزستانی ۱۵هزار و ۵۶۴ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار کرده‌اند که از این تعدد یک هزار و ۱۵۱ تماس توسط اپراتور استانی پاسخ داده شد ما بقی نیز توسز صدای ضبط شده پاسخ خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: در مجموعه تماس های برقرار شده ۳۱۴ شکایت ثبت شده که از این تعداد ۱۶۴ شکایت مربوط به باربری، ۲۴ شکایت مسافر بری و ۱۲۶ شکایت نیز مروبط به مشکلات راه‌ها بود.

کجباف تصریح کرد: شهروندان خوزستانی می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، حوزه حمل ونقل، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، مشکلات راه‌ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز ثبت کنند.