شناسهٔ خبر: 150740 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد؛

همکاری‌ سپاه جواد الائمه (ع) در پروژه‌های راهداری خراسان شمالی

اسفالت سپاه جواد الائمه (ع) در اجرای پروژه‌های راهداری خراسان شمالی از جمله تامین قیر رایگان با اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همکاری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: سپاه جواد الائمه (ع) در سال گذشته ۷۰۰ تن قیر رایگان به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال برای اجرای پروژه راه‌های روستایی در شهرستان‌های بجنورد و راز و جرگلان در اختیار این اداره کل قرار داد. 

مشتری افزود: آسفالت محورهای روستایی اشرف دره، گرکز-دویدوخ، قتلیش-پیربز، قلعه محمدی- حسن آباد و ایوب در این دو شهرستان طی سال قبل با قیر رایگان سپاه جواد الائمه(ع) انجام شده است. 

وی اظهار کرد: همچنین امسال سپاه جواد الائمه(ع) در اجرای پروژه زیرسازی، آسفالت و اجرای ابنیه فنی راه روستایی دنج در شهرستان اسفراین به طول ۵ کیلومتر با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مشارکت مردمی و فرمانداری همکاری می‌کند و در این راستا هزینه ساخت ابنیه فنی و قیر رایگان را تامین کرده است. 

این مسئول با اشاره به کمک سپاه جواد الائمه (ع) به تهیه بتن برای احداث ۱۰ دستگاه پل در این شهرستان ادامه داد: از ۵ کیلومتر راه روستایی مذکور ۲.۵ کیلومتر آسفالت شده و مابقی در صورت مناسب بودن شرایط جوی آسفالت خواهد شد. 

 مشتری در خصوص همکاری سپاه جواد الائمه (ع) در بازسازی موقت سیل بردگی محور چمن بید- جنگل گلستان خاطرنشان کرد:  دو دستگاه بیل مکانیکی از سوی سپاه جواد الائمه (ع) در عملیات بازسازی موقت سیل بردگی این محور از ۱۹ آبان ماه تاکنون تامین شده است.