شناسهٔ خبر: 150763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت آغاز هفته بسیج انجام شد:

حضورکارکنان اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان در گلزار شهدای جیرفت

جنوب کرمان شهدا کارکنان و اعضای پایگاه بسیج امام صادق (ع) اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان به مناسبت آغاز هفته بسیج با حضور در گلزار شهدای شهرستان جیرفت با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی (جنوب کرمان)، کارکنان اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان به همراه مدیران و جمعی ازخانواده‌های معظم شهدا با قرائت فاتحه و اهدای گل؛ یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند. 

دراین مراسم عباس سعیدی معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی و مسئول بسیج کارکنان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار داشت: هفته بسیج یادآورایثار و استقامت مردم ایران است که درلبیک به فرمان امام و مقتدای خویش دردفاع ازکیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی کرده و حماسه‌های ماندگاری را در قالب فرهنگ بسیجی خلق کردند. 

وی درپایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: ازطرف خودم و همکارن فرا رسیدن هفته بسیج را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیزتبریک و تهنیت عرض می‌کنیم وتوفیق همگان را درتداوم حرکت درمسیر شهدا و ایثارگران را از خداوند منان مسئلت داریم.