شناسهٔ خبر: 150782 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

تسریع در عملیات اجرایی ساماندهی پروژه‌های سه راهی ایواوغلی و قره ضیاالدین

5d0b42e4-7f4e-45e8-83bf-65c5f00bb883.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تسریع در عملیات اجرائی ساماندهی پروژه‌های سه راهی ایواوغلی و قره ضیاالدین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رضا اکبری معاون راهداری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر یک روزه به شهرستان های خوی و چایپاره از نزدیک در جریان امور مربوط به پروژه اصلاح محور حادثه خیز ایواوغلی و سه راهی قره‌ضیاءالدین قرار گرفت و دستوراتی در این رابطه صادر کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این رابطه گفت: با دستور مستقیم معاون راهداری سازمان اجرای این پروژه ها تسریع خواهد گرفت و از هفته جاری عملیات بتن ریزی در محور ایواوغلی انجام خواهد گرفت تا شاهد پیشرفت اجرائی پروژه باشیم

ایرج دست نشان خاطر نشان کرد: طی جلسه ای که با پیمانکار های این دو پروژه برگزار شد، مقرر شد ادامه عملیات پروژه ظرف یک هفته شروع شود تا بتوانیم زمان بهره برداری را جلوتر بکشیم.

وی یاد آور شد: مشکل معارض در سه راهی ایواوغلی برطرف شده و حذف نقطه حادثه خیز در این محور از پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد برخوردار است و در سه راهی قره‌ضیاءالدین شاهد پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۴۰ درصد هستیم.