شناسهٔ خبر: 150872 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای تکمیل ورزشگاه خرم آباد هزینه شد

ورزشگاه خرم آباد مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال پس از سفر آذرماه ۱۴۰۰ رییس جمهور به لرستان برای ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد تخصیص یافته و هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان) بهزاد شاکرمی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان در حاشیه بازدید از پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد گفت: این طرح نیمه کاره با عمر ۱۵ سال از اصلی ترین مطالبات مردمی بود که بعد از سفر دولت مورد توجه قرار گرفت.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سال ۸۸ در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار موسوم به دهکده المپیک در جنوب خرم آباد آغاز و جزو مگاپروژه‌های استان بود که با توجه به محدودیت اعتبارات عمرانی، روند کندی داشته است. 

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بدون اشاره به مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح تاکنون بیان کرد: با تخصیص یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از سال ۱۴۰۰ تاکنون، نتیجه خوبی حاصل شده و پیشرفت فیزیکی آن به ۹۳ درصد رسیده است. 

شاکرمی گفت: اقدامات نصب سیستم صدا، کاشت چمن، تامین برق، آسفالت پارکینگ و خریداری انشعابات گاز و آب انجام و برای بهره برداری در دور دوم سفر رییس جمهور، آماده خواهد شد. 

وی بیان کرد: ۸۸ پارکینگ اتوبوس و ۴۰۸ واحد پارکینگ سواری، محل بلیط فروش، ساختمان اداری و وی آی پی در ۲۰ هزار متر مربع احداث و چمن نیز کشت شده است که امید می‌رود تا زمان افتتاح طرح، بتوان از زمین چمن شده نیز استفاده کرد. 

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ارزش امروزی اجرای این طرح را با برآورد کنونی ۳۰ هزار میلیارد ریال برشمرد و تاکید کرد: اتمام این پروژه نیمه تمام برگ زرینی از خدمات دولت سیزدهم در استان لرستان است.