شناسهٔ خبر: 150961 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه اندازی شعبه مختص انجام کارهای بانکی نهضت ملی مسکن در کارگزاری

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: باجه (شعبه) بانکی توسط بانک مسکن در کارگزاری نهضت ملی مسکن در زنجان راه اندازی شده است.

بهزاد کردلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، از راه اندازی باجه بانکی مسکن در کارگزاری نهضت ملی مسکن در زنجان خبر داد و بیان داشت: راه اندازی این شعبه توسط بانک مسکن در راستای تسریع  در تشکیل پرونده متقاضیان نهضت ملی مسکن در جهت تقسیط تسهیلات بانکی, راه اندازی شده است.  

وی ابراز کرد: با استقرار این شعبه متقاضیان در زمان عقد قرارداد با سازنده و قبل از تحویل واحد به صورت فیزیکی تشکیل پرونده بانکی را نیز انجام می دهند و سپس باید قسط بندی تسهیلات بانکی انجام شود که با استقرار این شعبه کار متقاضی سهل تر می شود.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: با راه اندازی این باجه بانکی متقاضیان نهضت ملی مسکن می توانند برای انجام  کارهای مربوط به انتخاب واحد خود به کارگزاری نهضت ملی مسکن (جنب نظام مهندسی ساختمان) مراجعه کنند و در همان محل نیز کارهای اولیه بانکی را نیز انجام دهند.

کردلو تاکید کرد: در راستای رعایت حال متقاضیان و تسهیل مراجعه جهت انجام کارهای نهضت ملی مسکن شعبه بانکی در محل کارگزاری نهضت ملی مسکن راه اندازی شده است.