شناسهٔ خبر: 150967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دوره آموزش یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در سیستان و بلوچستان برگزار شد

سیستان فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره آموزشی ضابطین ویژه دادگستری یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، غلامرضا سراوانی فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: در این دوره آموزشی به مدت هشت ساعت و با حضور ۷۰ نفر از نیروهای یگان های حفاظت راه شهرسازی، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهادکشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی بیشتر مامورین یگان حفاظت راه و شهرسازی با قوانین، مقررات و ضوابط قضایی بود.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت فعالیت یگان حفاظت از اراضی گفت: کوچکترین چشم‌پوشی ممکن است باعث دست‌درازی زیاده خواهان به اموال دولتی شود اما حضور پررنگ و مقتدرانه یگان‌های حفاظت ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ این اجازه را به زیاده‌خواهان نخواهد داد.

سراوانی همکاری و تعامل مجموعه وزارت راه و شهرسازی و قوه قضاییه را تضمین حراست از اراضی دولتی دانست و افزود: با توجه به اینکه حفظ حقوق شهروندی از الزامات مهم در انجام وظایف یگان است باید فعالیت یگان حفاظت به عنوان ضابط قضایی همراه با حفظ همزمان اقتدار، سلامت و احترام به مردم باشد.