شناسهٔ خبر: 150986 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر امور شعب بانک مسکن استان با مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی دیدار کرد

دیدار مدیر شعب بانک مسکن با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیر امور شعب بانک مسکن استان با حضور در دفتر سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تعامل و همراهی بین دو دستگاه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در این نشست صمیمانه با ابراز خرسندی از همکاری شایسته بانک و راه و شهرسازی اظهار داشت: روند کار در استان و پیگیری مسوولین سازمان های متعامل بخش مسکن بخصوص بانک و راه و شهرسازی ستودنی است.

وی تصریح کرد: بانک مسکن همیشه با طرح های متنوع در عمل نشان داده به دنبال تغییر ، بهبود و تحرک است.

 میرکریمی افزود: تاکنون بیش از هشت هزار واحد در راستای طرح نهضت ملی مسکن جهت اخذ وام به بانک مسکن معرفی شده است که تاکنون این بانک موفق به انعقاد قرارداد بیش از پنج هزار و ۱۵۲ واحد شده است و مابقی نیز در شرف انعقاد قرارداد است و از این لحاظ بانک موفق در حوزه نهضت ملی مسکن است.

حمیدرضا همت آبادی، مدیر امور شعب بانک مسکن استان خراسان شمالی گفت : بانک مسکن بعنوان یک بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز با جهت گیری حمایتی در حوزه مسکن همواره تلاش دارد در رونق اقتصادی کشور تاثیر گذار باشد .

وی با اشاره به رسالت مشترک دو سازمان در خانه دار کردن مردم اظهار امیدواری کرد: با عزم و حمایت بیش از پیش مدیران عالی دو مجموعه شاهد پویایی بیشتر فعالیت در عرصه ساختمان باشیم .