شناسهٔ خبر: 151015 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تصویب ۱۱۵ طرح در کارگروه زیربنایی آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری ۱۱۵ طرح کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی و تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به تصویب ۱۱۵ طرح در کارگروه زیربنایی آذربایجان غربی گفت: این طرح‌ها در ۸ جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست بررسی شده است. 

وی ادامه داد: این طرح‌ها با موضوعات طرح های تولیدی و خدماتی بوده است و اجرای این طرح‌ها سهم بسزایی در اشتغال‌آفرینی و محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تصویب طرح جامع پارک علم و فناوری، پایانه مرکزی و صادراتی محصولات کشاورزی و تصویب توسعه طرح ناحیه صنعتی شماره ۲ قره ضیاالدین از طرح‌های شاخص مصوب شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان است.

حمزه‌لو افزود: وظیفه کارگروه امور زیربنایی شامل بررسی و ارایه پیشنهاد در زمینه طرح‌های توسعه عمران شهری، وظایف مرتبط با اجرای آیین‌نامه مربوط به استفاده از زمین‌ها و احداث بنا و تاسیسات در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها، طرح‌های هادی و جامع شهرها است.