شناسهٔ خبر: 151081 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد؛

تعریف بسته‌های مشارکتی سرمایه‌گذاری برای تامین سرانه‌ها در شهر جدید پردیس

مسکن مهر پردیس مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلام اینکه بخشی از پاسخگویی‌های مربوط به واحدهای مسکونی مهر در آن شهر جدید، اینترنتی خواهد شد از تعریف بسته‌های مشارکتی سرمایه‌گذاری برای تامین سرانه‌ها در پردیس خبر داد.

خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص توسعه زیرساخت‌ها و برنامه‌های آن شرکت در این باره در شهر جدید پردیس، توضیح داد: بر اساس طرح جامع پردیس که در حال بازنگری است، تمامی سرانه‌ها از جمله سرانه آموزشی، فرهنگی، مذهبی، درمانی، تجاری، فضای سبز و سایر سرانه‌ها باید تامین و تکمیل شود که بر تکمیل و تحویل به موقع زیرساخت‌ها در شهر جدید پردیس تاکید داریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تعریف بسته‌های مشارکتی برای جذب سرمایه‌گذار در تامین سرانه‌ها در آن شهر جدید، خبر داد.   

محبت‌خواه در خصوص متروی پردیس و برنامه‌های آن شرکت برای طراحی و ساخت مترو، گفت: طرح متروی پردیس ایراداتی داشت که در شورای ترافیک استان مطرح و برای تایید نهایی به شورای ترافیک کشور در آن وزارت خانه ارسال شد و موارد آن حل شده است. مشکل اصلی متروی پردیس نقدینگی است و به جز سرمایه‌گذار که باید کار را دنبال کند، با اعتبارات دولتی نمی‌توان این پروژه را تکمیل کرد و تحویل داد. بنابراین در تلاش هستیم تا از سایر منابع این کار دنبال و انجام شود.

وی تاکید کرد: در خصوص مسکن مهر با تمیهداتی که در نظر گرفته‌ایم تلاش خواهیم کرد تا تمامی موارد به شکل اینترنتی برای متقاضیان پیگیری و اطلاع‌رسانی شود.  

وی در خصوص دست به دست شدن و فروش واحدهای مسکونی مهر در شهر جدید پردیس، گفت: چنانچه واحدی تحت‌عنوان سوداگری و دلالی فروخته شود، هیج تسهیلاتی به این واحدها تعلق نمی‌گیرد و جلوی آن را می‌گیریم.