شناسهٔ خبر: 151096 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد؛

بهسازی و آسفالت ریزی ۴۵۶ کیلومتر از راه‌های استان همدان

مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان از بهسازی و آسفالت ریزی ۴۵۶ کیلومتر از راه‌های استان همدان در طی هشت ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: به منظور بهسازی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی و ساخت راههای روستایی در استان همدان امسال ۴۱۴ کیلومتر روکش آسفالت و ۴۲ کیلومتر راه روستایی آسفالت ریزی شده است و این درحالیست که هدف گذاری امسال اداره کل اجرای ۳۰۰ کیلومتر روکش آسفالت بود.

آهکی افزود: در سال گذشته ۹ کیلومتر راه روستایی در استان ساخته شده بود و امسال این عدد به ۴۲ کیلومتر رسیده است، این نشانگر اقدام جهادی و پیشرفت ۱۰۰درصدی در نگهداری محورهای مواصلاتی و ساخت راه‌های روستایی در همدان است.

وی با اشاره به محدودیت فصل کاری در استان همدان گفت: ۳۰ درصد از پروژه های بهسازی و روکش آسفالت امسال به دلیل محدویت فصل کاری و برودت هوا به سال آینده موکول شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: در مجموع ۵ هزار و ۴۴۰ کیلومتر آزادراه، راه شریانی،اصلی، فرعی و روستایی در استان همدان وجود دارد و این اداره کل با همه توان و امکانات موجود در حفظ و نگهداری از این سرمایه های ملی اقدام خواهد کرد.