شناسهٔ خبر: 151152 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نگهداری از ۲۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی در استان اردبیل

روشنایی رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در ۸ ماه گذشته راهداران از ۲۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نگهداری کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، ماشالله بهزاد رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری استان اردبیل در بازدید از روشنایی محور سامیان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۵ کیلومتر سیستم روشنایی جدید در محورهای مواصلاتی استان اردبیل اجرا شده گفت: این میزان روشنایی درمحورهای  اردبیل-مشگین شهر، خروجی شهر تا کورائیم، پلیس راه تا آراللو و آراللو تا کرگان اجرا شده است.  

وی با اشاره به اینکه در این مدت راهداران در۱۰ تقاطع استان اردبیل از جمله تقاطع‌های چهل پله، بنیادآباد، شهرک صنعتی گیوی، وراغول، هریس، عنبرلو، کاغذکنان، بران، خروسلو و شویر روشنایی نقطه‌ای ایجاد کرده‌اند تصریح کرد: در ۸ ماهه گذشته ۲هزار عدد تجهیزات ایمنی نصب و اجرای نقوش انجام شده است. 

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل جهت ارتقا ی ا یمنی راه‌ها خط کشی ۳ هزار کیلومتراز محورهای مواصلاتی استان اردبیل را  در ۸ ماه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در این مدت ۳ هزار شاخه گاردریل تهیه، نصب و تعمیرات شده است. 

بهزاد همچنین در جهت آگاهی دهی به رانندگان و ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده ازتهیه، نصب و تعمیرات ۶۴۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در راههای استان اردبیل خبرداد و خاطر نشان کرد: در این مدت ۷ هزار عدد تابلوهای الزامی نیز در محورهای مواصلاتی استان تهیه، نصب و تعمیر شده است. 

وی در ۸ ماهه گذشته به تهیه و نصب ۳ هزار متر نیوجرسی در جاده‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: راهداران با تمام توان جهت ایمن‌سازی محورها وتامین تردد امن راهبران جاده‌ای بصورت شبانه روزی در تلاشند.