شناسهٔ خبر: 151165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط ‌عمومی؛

ک️سب رتبه برتر توسط روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه

باوندپور ️روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با کسب رتبه در بخش‌های مختلف به‌عنوان روابط عمومی برتر کشور در میان دستگاه‌های اجرایی انتخاب و دیپلم افتخار دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) محمود باوندپور گفت: روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط ‌عمومی با کسب رتبه در بخش‌های مختلف به‌عنوان روابط عمومی برتر کشور در میان دستگاه‌های اجرایی انتخاب و دیپلم افتخار دریافت کرد.

وی گفت: جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، هر ساله توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ایران به منظور شناسایی و قدردانی از تولیدات برتر روابط عمومی‌های کشور برگزار می‌شود.

باوندپور افزود: امسال، ۱ هزار و ۷۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده که این آثار در ۱۱ بخش رقابتی و در دو سطح مورد بررسی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه توانسته است؛ ۶ مقام برتر و دیپلم افتخار در هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های کشور را کسب نماید.

باوندپور در پایان افزود: بر اساس اعلام هیأت داوران؛ روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه اول در بخش‌های کاریکاتور و عکس (هنرهای تجسمی/ بصری)، رتبه دوم در بخش فیلم مستند (رسانه‌های دیداری و شنیداری) و رتبه سوم در بخش‌های انیمیشن، کلیپ و تحلیل محتوا شده است.