شناسهٔ خبر: 151187 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۵ سامانه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان نصب و به‌روز رسانی می‌شود

۳۵ سامانه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان نصب و بروز رسانی می‌شود مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از نصب و راه اندازی تعداد ۲۳ سامانه دوربین نظارتی جدید و جایگزینی ۱۲ دوربین جدید با دوربین‌های قذیمی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اعلام نصب ۳۵ سامانه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان اظهار کرد: درحال حاضر، ۲۳ دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان فعال است که به‌زودی در ۲۳ نقطه جدید در محورهای استان نیز سامانه دوربین نظارت تصویری نصب و ۱۲ دستگاه دوربین قدیمی نیز با دوربین های جدید با قابلیت دید در شب جایگزین خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای استان خصوصاً در ایام پرترافیک و هنگام بارش‌ها افزود: این سامانه‌ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را نیز رصد می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان تصریح کرد: تصویر این دوربین‌ها بر روی اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل رویت است و هموطنان میتوانند جهت مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت‌های سامانه ۱۴۱ استفاده کنند.