شناسهٔ خبر: 151189 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ترمیم رویه راه‌ها پس از بارندگی در دستور کار

ترمیم رویه راه ها پس از بارندگی در دستور کار رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندرلنگه از شانه‌سازی محورهای این شهرستان، روکش و بهسازی آسفالت محور لنگه به پارسیان به طول ۳۰ کیلومتر در سال جاری و ترمیم و لکه گیری جاده‌ها پس از بارندگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یوسف وطن خواه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندرلنگه، در خصوص آخرین اقدامات این اداره بیان کرد: محور بندرلنگه - پارسیان با طول بیش از ۱۲۵ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان بندرلنگه، از پرترافیک ترین محورهای شهرستان بندرلنگه بوده که مهمترین مرکز انرژی جهان (عسلویه) را به بندرعباس مرکز استان هرمزگان متصل می‌کند.

وی با اشاره به محور مذکور افزود: ۶۵ کیلومتر از این محور دوطرفه با عرض کم است که به دلیل اضمحلال رویه راه به دلیل ترافیک بالا، بعد از بارندگی دچار آسیب و دست انداز می‌شود.

در سال جاری ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده و امید داریم در آینده ای نزدیک روکش بقیه مسیر هم انجام شود.

وطن خواه تاکیدکرد: راهداری بندرلنگه به محض پایان بارندگی ها با بهره گیری از توان تجهیزات و نیروی انسانی راهدار نسبت به ترمیم رویه راه اقدام می‌کند و لکه گیری و ترمیم رویه از چندروز گذشته بصورت دوشیفت توسط راهداران اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندرلنگه ادامه داد: از دیگر فعالیت های راهداری در محور مذکور می‌توان به شانه‌ سازی و اصلاح شیب شیروانی نام برد که از ابتدای سال جاری بیش از ۱۸۰ کیلومتر طول اصلاح شیب شیروانی، نصب انواع تابلو و علائم و خط کشی مسیر جهت افزایش ایمنی تردد انجام گرفته که در نوع خود بی سابقه است.

وطن خواه خاطر نشان کرد: این اداره درنظر دارد در روزهای آتی نیز نسبت به تکمیل تابلوهای اخطاری، انتظامی و مسیرنما در محور مذکور اقدام کند.