شناسهٔ خبر: 151247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برنامه ریزی لازم برای تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان انجام شده است

مهندس رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با برنامه ریزی انجام شده با طی مراحلی انجام می‌شود.

امیررسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، گفت: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با برنامه ریزی انجام شده با طی مراحلی انجام می‌شود.  

وی با بیان اینکه ارائه فیش‌ها و پرینت حساب بانکی (تاییدیه بانک مسکن) به کارگذاری (شرکت سروراوران پاک) اولین گام است، اظهار کرد: در مرحله بعدی کنترل مبلغ آورده متقاضی توسط کارگزاری در صورت تایید (تحویل فرم به متقاضی) می‌باشد و در مرحله بعدی هم مراجعه به دفتر خانه جهت امضای تعهد و ارائه تعهد نامه محضری متقاضی و تحویل آن به کارگزاری و امضای قرار داد واگذاری در کارگزاری پس از ارائه تعهد و تمکمیل وجه است.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه همزمان پیگیری امضای قرار داد اجاره عرصه با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی انجام می‌شود، تاکید کرد: معرفی متقاضی به بانک مسکن با نامه اداره کل راه و شهرسازی و اخذ کارت قسط تسهیلات توسط متقاضی توسط از بانک مربوطه و اخد امضای قرار داد واگذاری از مالک عرصه و سازنده پروژه توسط نماینده سازنده انجام خواهد شد.  

رسولی تاکید کرد: همچنین ارائه کارت قسط تسهیلات و نامه بانک مبنی بر تقسیط توسط متقاضی به کارگزاری و بررسی تمام مدارک و مستندات فوق (پس از انعقاد قرار داد اجاره عرصه و تحویل آن به کارگزاری توسط متقاضی) و تحویل یک نسخه قرار داد واگذاری به متقاضی و معرفی متقاضی و نماینده بلوک به سازنده با نامه اداره کل انجام می‌شود.  

وی با تاکید بر اینکه مرحله آخر ارسال و تحویل نسخه‌های قرار داد واگذاری به همراه تمام مستندات و تعهدات به سازنده توسط کارگزاری است، افزود: مراجعه متقاضی به دفتر سازنده در محل کارگاه جهت تعیین زمان تحویل واحد و تحویل واحد به متقاضی توسط نمایندگان سازنده و کارگزاری شرق و غرب مطابق چک لیست‌های تحویل واحد و امضای صورت جلسه تحویل واحد انجام  خواهد شد.