شناسهٔ خبر: 151274 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف فوری اراضی دولتی شهرستان سراوان به ارزش ۱۹۵ میلیارد تومان

حسینعلی کریمی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف فوری ۲۱۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان سراوان به ارزش بیش از ۱۹۵ میلیارد تومان در آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، حسینعلی کریمی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: به دنبال پایش مستمر اراضی دولتی از سوی کارکنان یگان حفاظت اراضی این اراضی شناسایی و با حمایت دستگاه قضایی رفع تصرف و آزادسازی شد. 

وی تاکید کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در گستره شهرهای استان سیستان و بلوچستان، روزانه، اراضی ملی و دولتی تحت پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.  

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: روند مبارزه با زمین خواران و سودجویان قطعا ادامه خواهد داشت و ما با هرگونه تعدی به بیت المال با قدرت و شدت برخورد خواهیم کرد.

کریمی خاطر نشان کرد: در راستای هوشمندسازی یگان و حفاظت بهینه اراضی دولتی، پنل پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ با هدف دریافت شبانه روزی گزارش‌های مردمی در راستای حفاظت از اراضی دولتی در حریم و محدوده شهرها راه اندازی شده است.