شناسهٔ خبر: 15128 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس سازمان اتوبوسرانی اهواز:

مشکلی برای انتقال زائران از مرز چذابه وجود ندارد

اربعین رئیس سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: باتوجه به افزایش تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه مرزی چذابه هیچ مشکلی برای جابجایی زائران در روزهای آینده وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد رضا رستم منش در گفت و گوبا ایرنا در مرز چذابه به آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی و خدماتی که از طریق وسایط حمل و نقل عمومی ارایه خواهد شد، اشاره کرد و گفت: با توجه به پیش بینی هایی که در راستای افزایش زائران امسال داشتیم تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی را به دو برابر افزایش دادیم و تاکنون نیز خدمات خوبی به زائرانی که از کربلا بازگشتند ارایه شده است.

وی به وجود ۲۵ دستگاه اتوبوس از ناوگان شهرداری تهران در پایانه مرزی چذابه اشاره کرد و افزود: با افزایش این تعداد اتوبوس خدمات دهی خوبی به صورت دو شیفت به زائران ارایه شده و در خصوص جابجایی مسافران هیچ مشکلی احساس نمی شود.

رئیس سازمان اتوبوسرانی اهواز ادامه داد: از جمله مواردی که می تواند تا اندازه ای برای ناوگان حمل و نقل عمومی مشکل ایجاد کند تردد خودروهای شخصی است که انتظار می رود در این زمینه رانندگان این خودروها با راهنمایی و رانندگی و سازمان اتوبوسرانی همکاری لازم را داشته باشند.

وی به خدمات رسانی ۱۳۰ دستگاه اتوبوس شهرداری اهواز در پایانه مرزی چذابه اشاره کرد و از زائران خواست تا در مسیر بازگشت تمامی نکات ایمنی رانندگی را رعایت کرده و از توقف بیجا خودداری کنند چرا که ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران با مشکل مواجه خواهد شد.

مرز چذابه یکی از دو مبادی خروجی و ورودی خوزستان برای تردد زائران عتبات عالیات است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب اهواز واقع شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما