شناسهٔ خبر: 151316 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی روند ایمن سازی محورهای در دست احداث آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: روند ایمن‌سازی محورهای در دست احداث آذربایجان غربی به صورت منظم و دوره‌ای در حال انجام است تا مانعی در اجرای پروژه‌های در دست ساخت به وجود نیاید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  سعید اسدی رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازرسی از پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل در آذربایجان غربی، بیان کرد: این بازدیدها با حضور فرمانده پاسگاه پلیس راه محور مربوطه، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان، رئیس راهداری و حمل ونقل شهرستان و پیمانکاران مرتبط انجام می‌گیرد. 

وی ادامه داد: در حال حاظر ۴۰ کارگاه راهسازی آذربایجان غربی در حال فعالیت بوده و احداث محورهای ارتباطی در ۴۷۰ کیلومتر از محورهای استان در دست اقدام است. 

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: نصب علائم و تابلوهای ایمنی راهسازی در محل کارگاه و از ابتدا تا انتهای پروژه‌های راهسازی در اولویت بوده و این روند در کارگاه‌های راهسازی سطح استان اجرایی می‌گردد تا از بروز حوادث جلوگیری شود. 

اسدی اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی و محدودیت فصل کاری در این استان لزوم توجه بیش از پیش را می‌طلبد تا طرح‌های راهسازی در سریعترین زمان ممکن و با ایمنی کامل اجرایی شود.