شناسهٔ خبر: 151428 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بر تسریع در پروژه‌های راهداری شهرستان بوکان

4522c60f-c21b-4be7-acb0-ba9b5293c04d.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بر تسریع در پروژه‌های راهداری شهرستان بوکان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با همراهی معاون فنی و راه‌های روستائی با حضور در شهرستان بوکان از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژه‌های راهداری این شهرستان قرار گرفت. 

در این بازدید دست نشان ضمن تاکید بر تسریع در پروژه‌های راهداری این شهرستان گفت: در راستای نگهداری راه‌های روستایی شهرستان بوکان اقدامات قابل توجهی انجام شده که از این جمله می‌توان به آسفالت ۴ کیلومتر از محور روستایی آغوتمان با قراردادی بالغ بر ۹۳ میلیارد اشاره کرد. 

وی ادامه داد: محور روستای آغوتمان ۱۲ کیلومتر بوده که در آینده نزدیک ۸ کیلومتر باقیمانده تیز بهسازی و تعداد ۲۷ ابنیه فنی موجود در مسیر ایمن‌سازی و بهسازی خواهند شد. 

وی افزود: بیش از ۴۵۰۰ متر مربع از محورهای روستائی حمامیان و کوسه قازلیان نیز در راستای نگهداری آسفالت این محورها با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

دست نشان خاطر نشان کرد: محرومیت زدایی و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که در همین راستا در روزهای گذشته، جاده برهان که به عنوان یک نقطه برف و مه گیر در سطح استان مطرح است خط کشی شده و برخی نقاط که مستعد حادثه هستند به وسیله نصب تابلو و علایم آشکارسازی شده است.