شناسهٔ خبر: 151455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۵ کیلومتر از بزرگراه جهرم – لار به زودی به بهره برداری می‌رسد

بازدید از روند احداث بزرگراه جهرم لار-کدخدازاده مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: ۱۵ کیلومتر از بزرگراه جهرم – لار در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،(فارس)، محمودرضا طالبان در حاشیه بازدید از بزرگراه در دست احداث جهرم – لار که کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، رضایی رئیس کمیسیون عمران  و نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین حضور داشتند گفت: محور جهرم – لار یکی از محورهای شریانی و پر ترافیک استان فارس و کشور است که ۵۳ کیلومتر آن در حوزه راه و شهرسازی فارس قرار دارد.

وی افزود: ۱۵ کیلومتر از بزرگراه جهرم – لار در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس به زودی به بهره برداری می‌رسد.

طالبان ادامه داد:  ۲۰ کیلومتر این بزرگراه نیز به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است و ادامه مسیر در سه قطعه در حوزه این اداره کل فعال است.

همچنین محمدرضا کدخدا زاده معاون ساخت راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حاشیه این بازدید قول مساعد جهت تامین قیر مورد نیاز این پروژه را داد و مقرر شد جهت تامین اعتبار مورد نیاز علاوه بر اعتبار سالیانه پروژه از طریق تسهیلات ماده ۵۶ قانون بودجه و تهاتر بانکی و مالیاتی توسط نماینده مردم شهرستان جهرم پیگیری لازم به عمل آید.