شناسهٔ خبر: 151470 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

جشنواره فرهنگی، ورزشی کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

مسابقه جشنواره فرهنگی، ورزشی کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی برگزار و در این مسابقات نفرات برتر رشته‌های مختلف در بخش بانوان و آقایان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی، سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و ادارات کل استان‌ها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد. این جشنواره در رشته‌های مختلفی همچون شنا، شطرنج، والیبال و تنیس روی میز، برگزار شد.

مسابقات تنیس رو میز بانوان در این جشنواره در تاریخ ۶ آذرماه برگزار شد و چهار نفر برتر شناخته شدند. پریسا رفعتی از ایران ایر، فاطمه شادپور از راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، آرزو جان محمدی از شرکت مادر تخصصی عمران،سولماز میر اصلانی از سازمان ملی و زمین مسکن به عنوان نفرات اول تا چهارم این مسابقه شناخته شدند.

جشنواره فرهنگی، ورزشی کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

نتایج مسابقات والیبال یکشنبه ۵ آذر نیز بدین شرح است: برد ۲ بر صفر ، راه آهن در مقابل ستاد وزارت راه، برد ۲ بر صفر ، فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی در مقابل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، برد ۲ بر صفر هما در مقابل سازمان مجری ساختمان‌های و تاسیسات عمومی و دولتی.

نتایج مسابقات والیبال دوشنبه ۶ آذر نیز بدین ترتیب است: فرودگاه امام ۲  و سازمان ملی زمین و مسکن ۱، راهداری(غایب)صفر و فرودگاه‌ها ۲، راه آهن ۲ و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ۱.

نتایج مسابقات والیبال سه شنبه ۷ آذر نیز بدین شرح است: ستاد ۲  و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک صفر، راهداری( غایب ) صفر و راه آهن ۲، فرودگاه امام صفر و هما ۲.

جشنواره فرهنگی، ورزشی کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

نتایج مسابقات والیبال چهارشنبه ۸ آذر نیز بدین شرح است: سازمان ملی زمین و مسکن صفر و هما ۲، سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات عمومی و دولتی صفر و فرودگاه امام ۲، راه آهن۲ و فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی صفر.

برچسب‌ها: