شناسهٔ خبر: 151548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره اصول و موازین بهداشت و مناسب‌سازی مجتمع‌های خدماتی در البرز

دوره آموزشی دوره اصول و موازین بهداشت و مناسب‌سازی ارکان و عناصر مجتمع‌های خدماتی در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، مریم یوسف‌زاده، مسئول مجتمع‌های خدماتی، رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اظهار کرد: دوره اصول و موازین بهداشت و مناسب‌سازی ارکان و عناصر مجتمع‌های خدماتی برای استفاده از سالمندان و معلولان ویژه مدیران و کارکنان بخش نظافت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی البرز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دوره اصول و موازین بهداشت برای اولین بار در کشور در البرز برگزار شد، افزود: این دوره با حضور مدرس بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی البرز برپا شد.

این مسئول با بیان اینکه دوره مذکور از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن همایش این اداره‌کل برگزار شد، گفت: در مجموع ۳۰ نفر در این دوره شرکت کردند.

یوسف‌زاده با تاکید بر ضرورت خدمت‌رسانی مناسب مجتمع‌های خدماتی رفاهی به مسافران و کاربران جاده‌ای گفت: رعایت موازین بهداشتی و توجه به مناسب سازی فضا برای معولان یکی از مهمترین اصولی است که مجتمع‌های خدماتی رفاهی باید مدنظر قرار دهند و این مهم در بازدیدهای نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی که با حضور کارشناس اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان انجام می‌شود بررسی می‌شود.

مسئول مجتمع‌های خدماتی، رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان خاطر نشان کرد: مسافران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.