شناسهٔ خبر: 151561 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسعه و بهبود فضای کسب وکار برای کیفی سازی خدمات در حوزه حمل و نقل جاده ای اولویت است

ad851469-fd67-4e16-b14c-00ee8eac843a.jpg مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه و بهبود فضای کسب وکار برای کیفی سازی خدمات در حوزه حمل و نقل جاده ای را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، داریوش باقر جوان، مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نشست بخش حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: این استان از پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی برخوردار بوده که پایانه های مرزی و ظرفیت لجستیک از نقاط بارز آن است.

وی افزود: نقاط مرزی مزیت بزرگی برای این استان است و باید باعث بالا رفتن اشتغال شود و در برنامه ریزی ها نباید از این پتانسیل غافل شد.

باقر جوان خاطر نشان کرد: نیروی انسانی در مجموعه حمل و نقل نیز نقطه قوت بزرگی است و خوشبختانه آذربایجان غربی از این ظرفیت برخوردار بوده و این باعث افزایش گستره خدمات رسانی در قسمت حمل و نقل است.

وی یاد آور شد: کلیه تلاش ها در تمامی عرصه ها بویژه در بخش حمل و نقل باید در راستای افزایش کیفیت و تسریع در خدمات رسانی به مردم باشد تا میزان رضایت مندی از این مجموعه افزایش یابد و همچنین باید در راستای دستاورد های جدید قدم برداریم تا فضای کسب و کار در بخش خصوصی و دولتی بهبود یابد.

باقر جوان گفت: شرایط باید برای بهبود فضای کسب و کار هموار شود و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای همواره در این راستا درحال برنامه ریزی عملیاتی است.