شناسهٔ خبر: 15157 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی كامل راه‌و‌شهرسازی کرمانشاه براي استقبال زائران اربعین

راهپیمایی اربعین مديركل راه و شهر سازي استان كرمانشاه گفت: تمامي اكيپ هاي راهداري مستقر در محور حميل _كنگاور در دروازه شرقي استان کرمانشاه ميزبان زائران در مسير بازگشت تا آخرين محور مواصلاتي در حوزه استان هستند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه،عبد ا... بهادري در روز اربعين حسيني ضمن تسليت به همه عاشقان اباعبدا... (ع)،گفت: تمامي اكيپ هاي راهداري مستقر در محور حميل _كنگاور در دروازه شرقي استان ميزبان زائران در مسير بازگشت تا آخرين محور مواصلاتي در حوزه استان هستند.

بهادري با اشاره به اينكه در ۶روزه قبل از اربعين بيش از ۳۲۰ هزار وسيله نقليه از مسير مذكور تردد داشته و ابراز خوشحالي از اينكه كوچكترين سانحه اي در آن براي مسافران پيش نيامده تصريح كرد:ايمني راه بازگشت ميهمانان اربعيني هم با عنايت پرودگار و پوشش ۱۰۷ راهدار،تجهيز كامل راهدارخانه ها و اسقرار جرثقيل هاي امدادي در سه راهي اسلام آباد غرب،عين الكش و بيستون در استان فراهم شده است.

وي در پايان ضمن قردرداني از تلاش بي وقفه نيروها در اصلاح و آشكار سازي نقاط پر خطر ،به نصب تابلوي متغير هشداري_اخباري و احداث ۳ پاركينگ به مساحت ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ متر مكعب در حوزه اسلام آباد غرب اشاره كرد و از حضور ۱۲۰ گشت راهداري بصورت ۲۴ ساعته در محور هاي محل عبور زائرين خبر داد.

نظر شما