شناسهٔ خبر: 151600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی ‌در محدوده بازآفرینی شهری ‌همدان‌

صالحی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان همدان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است ۱۴ هزار واحد مسکونی در طول چهار سال در محدوده بازآفرینی شهری استان همدان ساخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (همدان) مجید صالحی امیر، بعدازظهر امروز آیین دبیرخانه دائمی ستاد بازآفرینی شهری استان همدان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است ۱۴ هزار واحد مسکونی در طول چهار سال در محدوده بازآفرینی شهری استان همدان ساخته شود.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان همدان افزود: محدوده بازآفرینی شهری نیازمند توجه بسیاری است و این احساس نیاز موجب شد برای نخستین بار دبیرخانه این ستاد در همدان راه اندازی شود.

وی تصریح کرد: ساختمان جدید با کارکنان مجزا برای توسعه بازآفرینی شهری در استان همدان راه اندازی شده و امیدواریم این اتفاق تازه کمک کند که شاهد شکوفایی ساخت و ساز و خدمات دهی در محلات محدوده بازآفرینی شهری باشیم و به اهداف خود در محلات قدیمی برسیم.

صالحی‌امیر با بیان اینکه شهرهای همدان و ملایر محدوده بازآفرینی بیشتری نسبت به سایر شهرهای استان دارند، افزود: توجه به محدوده بازآفرینی شهری بسیار ارزشمند است و امیدواریم با حمایت‌های مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران شاهد شکوفایی و تحول در بازآفرینی شهری استان باشیم.