شناسهٔ خبر: 151627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده باش راهداران خراسان جنوبی برای اجرای طرح راهداری زمستانی

کمیسیون ایمنی راه های خراسان جنوبی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در کمیسیون ایمنی راه‌های استان از آماده باش راهداران استان برای اجرای طرح راهداری زمستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، دهمین جلسه کمیسیون ایمنی استان برگزار شد و اسداله جلال‌زاده مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در این جلسه به تشریح اقدامات و دستور کار جلسه پرداخت.

وی با اشاره به تصادفات فوتی ثانویه متاثر از بی توجهی به مدیریت صحنه گفت: این موضوع با توجه به حادثه‌ای که در ۲ استان رخ داده باید مورد توجه قرار گیرد که از تکرار آن در خراسان جنوبی جلوگیری شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: برای اجرای طرح راهداری زمستانه نیز دپوی شن و نمک انجام شده و کنترل‌های لازم در دستور کار است.

علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز در این در نشست افزود: استفاده از تجهیزات هوشمند در ثبت تصادفات ضروری است و پیگیری لازم برای تامین آن باید انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بر تخصیص به موقع اعتبارات برای ایمن سازی راه‌ها تاکید کرد و گفت: این موضوع در پیشرفت پروژه‌های زیربنایی و روبنایی بسیار تاثیرگذار است و باید به طور جدی دنبال شود.