شناسهٔ خبر: 151637 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه شورای مسکن شهرستان رفسنجان برگزار شد

کرمان جلسه شورای مسکن شهرستان رفسنجان به منظور بررسی آغاز عملیات اجرایی ۲۷۰ هکتار اراضی از طرح نهضت ملی مسکن شهر رفسنجان در دهه فجر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان جلسه شورای مسکن شهرستان رفسنجان ظهر روز ۹ آذر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی، حجت الاسلام جلالی نماینده مردم شهرستان رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، حسین رضایی فرماندار ،مسلم موسی زاده معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی، روسای ادارات، بخشداران، کارشناسان، نمایندگان صنایع و شهرداران شهرهای شهرستان رفسنجان برگزار شد.

در این جلسه رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی ضمن تشکر از مسئولین شهرستان رفسنجان در راستای طرح نهضت ملی مسکن گفت: برنامه ابلاغی ما در شهر رفسنجان ۱۳۴۱۴نفر است که تا این لحظه ۱۷۷۵۱ نفر ثبت نام کرده اند و از این تعداد ۴۳۴۴ نفر تایید نهایی شده اند.

وی افزود: تا کنون در شهر رفسنجان تعداد۱۸۰ واحد به صورت دو نفره در حال احداث، ۶۴ قطعه زمین تحویل به بنیاد مسکن شده و انشاالله در دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۲۷۰ هکتار آغاز خواهد شد.

در ادامه این جلسه به مسائل مربوط به شهرهای بهرمان، جوادیه، کشکوئیه و صفائیه پرداخته و پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.