شناسهٔ خبر: 151735 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد:

تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی برای ساخت هر طبقه در کنگاور

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد: مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در حاشیه سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به شهرستان کنگاور از اهدای یک قطعه زمین به دو نفر و تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی برای هر طبقه خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در جریان سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به شهرستان کنگاور و بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: در شهرستان کنگاور زمینی به‌مساحت ۴۱ هکتار در نظر گرفته شده که ۹۶ هزار مترمکعب حجم عملیات آماده‌سازی این پروژه خواهد بود.

الماسی با اشاره به‌اینکه ۹۱ درصد عملیات آماده‌سازی این انجام شده است، افزود: این زمین ظرفیت احداث ۸۰۰ و دو قطعه زمین را دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی متوسط مساحت قطعات مسکونی را ۱۹۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: تعداد واحدهای مسکونی آن یک‌هزار و ۶۰۴ است که هر قطعه شامل ۲ واحد و دو طبقه خواهد بود.

وی از پیش‌بینی‌های لازم برای فضاهای مذهبی، فرهنگی آموزشی، درمانی و فضای سبز در این پروژه خبر داد و تصریح کرد: تمام استانداردهای لازم در این پروژه از لحاظ معماری و مبلمان شهری رعایت می‌شود.