شناسهٔ خبر: 151762 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعیین و تکلیف مساکن مهر باقی مانده آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو کارشناس مسوول پروژه‌های مساکن مهر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای تعیین و تکلیف طرح‌های باقی مانده مسکن مهر در استان، ساکنان این واحدها نسبت به تکمیل آورده و تقسیط اقساط خود اقدام می‌کنند تا نسبت به تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل طرح‌ها اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رامین کوهساری کارشناس مسوول پروژه‌های مساکن مهر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه‌ای که به منظور تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر تشکیل شده، گفت: ساکنان مساکن مهری که نسبت به تکمیل آورده و تقسیط اقساط خود اقدام نکردند فرصت دارند تا اقدامات لازم را انجام دهند.  

وی ادامه داد: با انجام اقدامات مذکور می‌توان تخصیص‌های لازم‌را برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر انجام داد تا روند تکمیل مساکن مهر بدون وقفه انجام شود. 

کارشناس مسئول پروژه‌های مساکن مهر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ساکنین پروژه‌های مربوطه در سریعترین زمان ممکن اقدامات لازم را در این خصوص باید انجام دهند.  

کوهساری بیان کرد: ۶۳۶ واحد از واحدهای مسکونی مهر در آذربایجان غربی باقی مانده که در صورت همکاری اعضا تا پایان امسال این واحدها تعیین و تکلیف خواهد شد.  

وی تاکید کرد: همچنین در جلسه با تعاونی‌ها ضمن احصاء مشکلات این پروژه ها، با تعیین برنامه زمانبندی در بازه زمانی مذکور، برنامه کاری لازم جهت اجرا، صورتجلسه و به مدیران عامل تعاونی‌ها ابلاغ شد.