شناسهٔ خبر: 151765 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لزوم همکاری و اهتمام دستگاه‌های خدمات رسان در شهر جدید گلمان

دکتر حمزه لو معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح‌های عمرانی شهر جدید گلمان و تحویل به موقع طرح‌ها به بهره بردار در اولویت بوده و شتاب بخشی به اجرای طرح‌ها با بهره گیری از ظرفیت دستگاه‌های خدمات رسان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطایی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در جلسه شورای تامین مسکن با محوریت شهر جدید گلمان، اظهار کرد: اهتمام دستگاه‌های اجرایی مربوطه و خدمات رسان در اجرای طرح‌ها مساله‌ای لازم و ضروری و مورد توجه است. 

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های عمرانی در شهر جدید گلمان زمینه رفاه بیش از پیش ساکنان منطقه را فراهم می‌کند. 

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، گفت: ساخت ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در شهر جدید گلمان ارومیه در سایت ۲۹ هکتاری غدیر در حال انجام است. 

عطایی با اشاره به اینکه این طرح به صورت ویلایی و گروهی ۲ طبقه (۲ خانواری) ساخته می‌شود، افزود: ساخت مسکن با هدف تامین ابتدایی‌ترین نیاز جامعه هدف و توسعه رفاه اجتماعی از مسائل مورد توجه بوده و که این امر با جدیت دنبال می‌شود. 

وی اظهار کرد: مسائل تعاونی‌های مساکن مهر در شهر جدید گلمان از دیگر موارد مورد پیگیری است که با جدیت در راستای رفع مشکلات ساکنان منطقه و مردم و متقاضیان پیگیری می‌شود.