شناسهٔ خبر: 151878 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه ومدیریت منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تبدیل وضعیت ۲۲۰۰ نفر از ایثارگران مجموعه وزارت راه و شهرسازی

زهره ای معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از تبدیل وضعیت ۲۲۰۰ نفر ایثارگر مشغول در مجموعه وزارت راه و شهرسازی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه وبویراحمد)، محمد علی زهره ای در سفر یک روزه  به کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران  گفت : ۲۲۰۰ نفر ایثارگر از کارمندان مجموعه وزارت راه و شهرسازی  که به دلیل عدم جایگاه شغلی  تعیین تکلیف نشده بودند، تبدیل وضعیت می شوند.
زهره ای افزود:احکام تبدیل وضعیت همه ایثارگران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسای در یک ماه آینده صادر خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: در سیاست‌هایی ابلاغ شده رئیس جمهور به وزارت راه و شهرسازی دو وظیفه اصلی نهضت ملی مسکن و نهضت ملی حمل و نقل در نظر گرفته شده است که برای به نتیجه رساندن این وظایف نیاز به نیروی انسانی متخصص ، قوی و با انگیزه داریم.

زهره ای ابراز داشت: سیاست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی حضور در استان ها و گفتگوی رو در رو با کارکنان وزارت راه و شهرسازی است و باید نظارت و توجه کنیم  چرا که سرمایه  های وزارتخانه همین نیروهای انسانی  متخصص هستند.

معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: در قرا گاه نیروی انسانی، وضعیت 100 هزار نیروی انسانی این وزارتخانه مورد بررسی قرار می گیرد.