شناسهٔ خبر: 151939 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعیین و تکلیف اراضی تامین شده نهضت ملی مسکن برای متقاضیان شهرهای پیرانشهر و لاجان

آذربایجان غربی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: متقاضیان ثبت نامی در اراضی تامین شده در شهر لاجان تعیین و تکلیف شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، رسول عطایی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در جلسه بررسی و تعیین تکلیف سایت طرح نهضت ملی مسکن در لاجان، اظهار کرد: زمین تامین شده در لاجان قابلیت بارگذاری یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی را دارد.

وی ادامه داد: برنامه ابلاغی ۴ ساله در شهرستان پیرانشهر ساخت ۷ هزار و ۵۳۹ واحد مسکونی و در شهر لاجان ساخت ۱۳۹ واحد مسکونی در بخش‌های روستایی، خودمالکی، حمایتی و بازآفرینی است.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تعداد متقاضیان شهرستان پیرانشهر چهار هزار و ۷۷۹ نفر بوده که ۷۷۳ نفر تایید نهایی شدند و در شهرلاجان از یک هزار و  ۷۰۵ متقاضی ۳۱۷ نفر تایید نهایی شدند.

عطایی افزود: آماده سازی اراضی تامین شده برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان پیرانشهر نیازمند همکاری همه جانبه بوده و این امر مشارکت همه را می‌طلبد.

گفتنی است جهت جبران کسری زمین در شهر پیرانشهر، ۴۵ هکتار زمین جهت شهرک سازی شناسایی شده که در دست مطالعه و امکان سنجی قرار دارد.