شناسهٔ خبر: 151947 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند

کهگیلویه وبویراحمد معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران مایه عزت، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه وبویراحمد)، محمد علی زهره ای و هیات همراه در دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت زیادی دارد، افزود: شهدا از جایگاه و احترام بالایی برخوردار هستند و جنس تکریم و احترام ایثارگران نیز از این جنس است و عمومیت دارد.

وی تاکید کرد: از مواردی که در اسلام بسیار بر آن تاکید شده و از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است، احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: همچنین تکریم خانواده شهدا یک رسالت ملی، دینی و انقلابی است و روحیه ایثارگری را در جامعه اسلامی تقویت می‌کند.

زهره ای جایگاه خانواده شهدا و به ویژه والدین شهدا را نزد خدا خاص و باعظمت دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

گفتنی است معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و هیات همراه در سفر به کهگیلویه وبویراحمد با دو خانواده شهید و یک خانواده جانباز قطع عضو اداره کل راه و شهرسازی این استان دیدار کردند.