شناسهٔ خبر: 151957 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی (سامانه سامد)

پاسخگویی به درخواست های مردمی از طریق سامانه سامد خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با حضور در محل سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت)، پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی و جامعه هدف این مجموعه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و همچنین برنامه زمانبندی حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی ابلاغی از سوی استانداری خراسان شمالی، سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به همراه معاونین در محل سامانه سامد استانداری حضور یافت و به ۱۰ نفر از شهروندان استان به صورت برخط پاسخگوی مردم شریف استان بود و تماس‌های مختلف شهروندان در قالب درخواست‌، پیشنهاد، گزارش و شکایات را به صورت مستقیم پاسخ داد.

وی گفت: از تعداد ۱۰ درخواست مردمی، ۷ درخواست در حوزه مسکن و ساختمان، ۲ درخواست در حوزه معاونت املاک و حقوقی و ۱ درخواست نیز در حوزه شهرسازی و معماری بوده است.

وی بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی، در سامانه سامد به سوالات شهروندان و جامعه هدف پاسخ داد.

شایان ذکر است این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راه‌اندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آسان‌تر شود.

در این ارتباط، تماس هایی از شهرستانهای مختلف استان برقرار و مسایل متعدد و مختلفی از سوی مخاطبان مطرح شد.