شناسهٔ خبر: 151970 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برای کسب رتبه برتر در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی کشور

سیستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان از عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان برای کسب عنوان نخست در شاخص‌های عمومی و ارزیابی عملکرد در بین ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، مهرداد عرب اول رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان با اهدای لوح تقدیر از عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان برای کسب عنوان نخست در شاخص‌های عمومی و ارزیابی عملکرد در بین ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور تقدیر کرد. 

در بخشی از متن لوح تقدیر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان خطاب به مدیر کل راه و شهرسازی این استان آمده است:

تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است، نتیجه بذر و تلاش و کوشش شما درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پر نشاط و زیباست و نیل به آرزوهای بزرگ سازمانی، نیازمند فکر روشن، عزم راسخ، اراده ای استوار و شجاعت و اخلاق است.

بدینوسیله تلاش های شبانه روزی و مجدانه جنابعالی و همکاران محترم در کسب مقام اول استانی در میان ۳۱ استان کشور که موجب سربلندی اداره کل راه و شهرسازی استان و افزایش اعتماد و اطمینان عمومی به این مجموعه گردید را با اهدای این تقدیرنامه ارج می نهیم.

امید است به یاری خداوند سبحان و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) همچنان در مسیر خدمت به مردم این مرز بوم موفق و منصور باشید.