شناسهٔ خبر: 151989 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساختمان پزشک قانونی جیرفت ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پزشک قانونی جنوب کرمان مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان درحاشیه بازدید نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی ساختمان پزشک قانونی جیرفت خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی (جنوب کرمان)، ابراهیم امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در بازدیدی که به همراه نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد درمجلس شورای اسلامی از ساختمان پزشک قانونی جیرفت داشت، عنوان کرد: این ساختمان از جمله ساختمانهای در حال ساخت است که عملیات اجرای آن رو به پایان است و دربازدیدی که داشتیم طبق نظرکارشناسان طرح ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: این ساختمان به مساحت عرصه ۱۸۰۰ مترمربع و اعیان ۱۰۰۰متر مربع دارای سالن تشریح وساختمان های جنبی است که محوطه سازی آن در حال انجام است.

وی در خصوص دیگر ساختمان‌های اداری در دست احداث توسط این اداره کل گفت: از جمله طرح‌هایی که در دست اقدام هستند می توان به سالن ورزشی چاه دادخدا در شهرستان قلعه گنج با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد، استخر شنای منوجان با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصد، مجتمع فرهنگی هنری قلعه گنج با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد، سالن ورزشی جازموریان با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد وساختمان فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد اشاره کرد.