شناسهٔ خبر: 152000 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پلمب ۱۴۸ بنگاه مشاور املاک متخلف در استان گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تداوم بازرسی از بنگاه های مشاور املاک سطح استان خبر داد و گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان تا کنون هزار و ۷۱۱ بازرسی از بنگاه های استان انجام و طی این بازرسی ها ۱۴۸ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با هدف ساماندهی بازار اجاره و مسکن همزمان با شروع فصل نقل و انتقالات در گلستان تشکیل شد.

وی افزود: اعضای این کارگروه در سه سطح صنفی، تعزیراتی و حکومتی و همچنین اطلاعاتی از بنگاه های مختلف استان بازدید می کنند.

ملک ادامه داد: در استان گلستان مجموعاً سه هزار و ۳۷۱ بنگاه مشاور املاک وجود دارد که تا کنون از هزار و ۷۱۱ بنگاه بازدید به عمل آمده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: طی این بازرسی ها ۵۵ بنگاه مشاور املاک بدون پروانه کسب شناسایی و ۱۴۸ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

وی در ادامه گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات تا کنون بنگاه های مشاور املاک متخلف مجموعاً دو میلیارد و ۴۲۸  میلیون تومان جریمه نقدی شده اند.