شناسهٔ خبر: 152009 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست آموزشی سامانه‌های هوشمند حمل و نقل در شیراز بر گزار شد

نشست آموزشی سامانه‌های هوشمند حمل و نقل در شیراز نشست آموزشی سامانه‌های هوشمند حمل و نقل نقطه جنوب کشور در شهر شیراز با حضور مسئولان حمل و نقل استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، علیرضا راستیار در نشست نشست آموزشی سامانه‌های هوشمند حمل و نقل نقطه جنوب کشور که در شهر شیراز با حضور مسئولان حمل و نقل استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حاضرین در این نشست گفت: استان فارس با تنوع اقلیمی بالا و شرایط جغرافیایی خاص نقش مهمی را در بخش حمل و نقل کشور ایفا می کند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس خاطر نشان ساخت: رتبه اول در طول راه‌های روستایی در کشور، بیشترین تعداد ناوگان حمل و نقل کالا، بیشترین تعداد رانندگان بخش حمل و نقل در کشور، بیشترین تعداد مجتمع رفاهی در جاده‌ها و… از جمله شاخص‌های حمل و نقل استان فارس است.

وی افزود: توسعه سیستمی هوشمندسازی حمل و نقل جاده ای که در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفته برای افزایش خدمات به کاربران جاده‌ای تمامی ذینفعان بخش حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار است و طبعا استمرار آموزش در این بخش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .

در ادامه این نشست، معاون راهداری و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با ارائه گزارش از آخرین وضعیت استان فارس در بخش حمل و نقل کالا، مسافر، ایمنی و ترافیک ارائه کرد.

بر اساس این گزارش نسشت آموزشی یک روزه با هدف به روز رسانی دانش کاربران سیستم و سامانه های حمل و نقل هوشمن در شیراز برگزار شد.