شناسهٔ خبر: 152025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خبر داد:

برگزاری جلسه توجیهی دستور العمل کارگروه پایش ساختمان‌های بلند مرتبه در خوزستان

ببینید| جلسه توجیهی دستور العمل کارگروه پایش ساختمان های بلند مرتبه در خوزستان رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی از برگزاری جلسه توجیهی دستور العمل کارگروه پایش ساختمان های بلند مرتبه در خوزستان برای نمایندگان تام الاختیار دستگاه های دولتی و اجرایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی( خوزستان )، حامد شریف اظهار کرد: باتوجه به مصوبات جلسه پیشین، مقرار شد اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به عنوان دبیر کارگروه پایش ساختمان های بلند مرتبه، جلسه توجیهی را برای دستگاه های دولتی برگزار کند.

وی افزود: بر اساس مصوبات این جلسه قرار شد، این دستگاه های دولتی تمام ساختمان های اداری و عمومی خود را بر اساس دستورالعمل های تعیین شده، پایش کرده و نتیجه آن را به دبیرخانه کارگروه ارسال کنند.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی  خوزستان بیان کرد: این نشست با هدف  توجیه و آموزش اعضا  برگزار گردید تا در خصوص چگونگی پایش ساختمان ها از لحاظ تاسیسات و سازه ای آموزش ببینند.

شریف افزود: در این نشست موضوعات کلی دستور العمل به شکل مبسوط تشریح شده و وظایف هریک از دستگاه های اجرای نیز مشخص و ابلاغ شد.

در ادامه این نشست نیز ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی اهواز در موارد مربوط به نوع پایش مواردی را مطرح نمود.

همچنین محمد حدادیان نماینده سازمان نظام مهندسی استان خوزستان نیز نسبت به نحوه تحویل فرم یک( تحویل سازه) توضیحاتی را ارائه کردند.