شناسهٔ خبر: 152035 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ملاقات مردمی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به همراه معاونان و روسای ستادی و شهرستان ها به منظور رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع و مراجعه کنندگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن دیدار مستقیم با مردم و آگاهی از نیاز های آن ها، در خصوص رفع مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را در چارچوب قانون به معاونین و روسای ستادی و شهرستان ها صادر کرد.

شایان ذکر است، دیدارهای چهره به چهره سبب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعان و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم می شود.

گفتنی است بیشتر حجم مراجعان در خصوص موضوعات املاک و حقوقی، توسعه مدیریت و منابع انسانی، اداره درآمد، مدیر کل و ادارات شهرستان ها بود.

ملاقات مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، بصورت هفتگی برگزار و متقاضیان جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت حضوری به ساختمان مرکزی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی واقع در چهارراه خیام حوزه مدیر کل مراجعه و یا از طریق تماس با شماره ۳۷۶۲۰۰۱۲، درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.