شناسهٔ خبر: 152038 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعتباری معادل ۱.۵میلیارد تومان صورت گرفت؛

پل محور روستای آزانبار به سعیدآباد خدابنده به بهره‌برداری رسید

راهداری زنجان رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده گفت: با احداث پل راه روستایی آزانبار_سعیدآباد، راه ارتباطی شهرستان خدابنده به استان قزوین برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان زنجان)، حکمت الله خدابنده رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده در مراسم افتتاح پل راه روستایی آزانبار_سعیدآباد در حوزه راه‌های روستایی استان زنجان، طول شبکه راه‌های روستایی خدابنده را ۹۷۰ کیلومتر اعلام و اظهار کرد: پل آزنبار_سعیدآباد به عرض ۱۰ متر و دهانه ۴ متر با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان ساخته شد.

وی خاطرنشان کرد: این اداره در زمینه احداث پل در بخش راه روستایی اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود دارد که از جمله این اقدامات می‌توان به احداث پل کوچ تپه_علی آباد، محمد شاهلو، اوش تانیان در راه‌های روستایی شهرستان خدابنده اشاره کرد.

خدابنده در ادامه افزود: با احداث این پل راه روستایی آزانبار_سعید آباد، راه ارتباطی شهرستان خدابنده به استان قزوین برقرار شد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده یادآور شد: پل‌ها همواره نقش موثری در شکوفایی اقتصادی جوامع ایفا کرده و در تامین شبکه ارتباطی راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.