شناسهٔ خبر: 152077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از کارکنان اداره امور مالی و ذیحسابی

راستا  به مناسبت روز حسابدار با حضور مدیر کل، روسای ادارات حراست، امور اداری و اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از کارکنان اداره مالی و حوزه ذیحساب سازمان ملی زمین و مسکن این اداره کل تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان کهگیلویه وبویراحمد، محمد راستا مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم ضمن تبریک ۱۵ آذر به عنوان روز حسابدار، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری همکاران سخت‌کوش ، متخصص و خدوم از جمله همکاران امور مالی، ذیحسابی و برنامه بودجه و درآمد و هزینه های عملیاتی در راستای نیل به اهداف این اداره کل اهتمام ورزیده و بی شک تلاش های شما عزیزان در ایجاد شفافیت وفراهم کردن چارچوبی برای تصمیم‌گیری، تخصیص کارآمد و بهینه منابع، آگاهی از محدودیت ها، فرصت ها بسیار مفید و سودمند است.

راستا تاکید کرد: اعتلا و ارتقای هر مجموعه، درگرو پاسداشت سرمایه های انسانی آن است که نقش بسزایی در تحقق اهداف والای سازمانی ایفا می کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد وظیفه کارکنان امور مالی را بسیار حساس و خطیر دانست و افزود: حسابداری از جمله مشاغلی است که به جهت سر و کار داشتن با مباحث مالی، همواره مورد توجه است و حسابداران باید در انجام امور محوله دقت نظر بالایی داشته باشند.