شناسهٔ خبر: 152105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

سایت‌های کوی زیتون و ثمین ۲ در زنجان برای انتقال فاز اول کوی فلسطین در نظر گرفته شده است

مهندس اسماعیلی3 مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با تحویل واحدهای مسکونی پروژه های نهضت ملی مسکن، در فاز اول و براساس اولویت تعدادی از واحدهای مسکونی کوی فلسطین نیز به سایت های کوی زیتون و ثمین ۲ در غرب شهر زنجان انتقال داده می شوند.

اصغراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،با اشاره به اینکه در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت الله رئیسی صادر شد، گفت: در این راستا با هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان و امام جماعت این منطقه، تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه جایی هستند.

وی ابراز کرد: عملیاتی شدن طرح جا به جایی کوی فلسطین از اولویت های مسوولین استان بوده که همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه در سه فاز براساس برنامه ریزی، ساکنین این محله جابه جا خواهند شد، گفت: کوی فلسطین ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری دارد و براساس برنامه ریزی انجام گرفته ساکنینی که در محدوده نزدیک به راه آهن قرار دارند در اولویت اول برای جا به جایی هستند.

اسماعیلی تاکید کرد: همزمان با تحویل واحدهای مسکونی پروژه های نهضت ملی مسکن، در فاز اول و براساس اولویت تعدادی از واحدهای مسکونی کوی فلسطین نیز به سایت های کوی زیتون و ثمین ۲ در غرب شهر زنجان انتقال داده می شوند.